NAMIKAN POJAT MESTAREIKSI

NAMIKAN POJAT VOITTIVAT MESTARUUDEN!!!!!
 
Lappeenrannan Namikan 17 vuotisten joukkue voitti alemman loppusarjan Final Four pelit ja näin kuittasi alemman loppusarjan mestaruuden, sekä pokkasi kultamitalit itselleen
 
Välierissä Namika voitti WB-Pantterit lukemin 66-65
 
Finaalissa Namika voitti Uudenkaupungin Korihait lukemin 74-62
 
Isot onnittelut pojille, tämä ikausi kuului teille!!!!!
 
💪💪🏀



Pallo hukassa?

Näistä kiinnostunut?